Wat kost het?

Wanneer Belevingsbureau TESSON u ondersteunt betaalt u alleen voor werkzaamheden. Advies is gratis.

Wij komen periodiek langs om onze werkzaamheden te bespreken, maar desgewenst ook de gang van zaken binnen uw bedrijf.

Onze klanten worden gewaardeerd en kunnen dus ook rekenen op onvoorwaardelijke ondersteuning.
Dit betekent dat wij met u sparren, u aan het denken zetten en triggeren.

Deze service is kosteloos voor u als klant van Belevingsbureau TESSON.
Onze diensten en producten zijn natuurlijk altijd maatwerk omdat geen enkel bedrijf hetzelfde is. Wij weten ook hoe irritant het is om altijd offertes te moeten opvragen.
Wij proberen daarom om toch enig houvast te bieden, zodat u weet waar u aan toe bent.
Om u een indicatie te geven van de kosten*:

– Een website, helemaal klaar in uw eigen huisstijl                
Vanaf € 1.950,00(excl. hostingkosten € 400,00 per jaar)

– Webshop, geoptimaliseerd en in uw eigen stijl                    
Vanaf € 2.950,00

– Social media campagne                                                                  
Vanaf € 125,00 per maand

– Ontwerp van visitekaartjes incl. drukken                              
Vanaf € 125,00

– Diverse ontwerpen                                                                         
Vanaf € 125,00

– Workshops en trainingen                                                               
€ 125,00 per uur

– Uitvoering van diverse support                                                
Altijd op maat en in overleg

– Events, incentives, etc.                                                                  
Altijd op maat en in overleg

– Advies en tips                                                                                    
GRATIS voor klanten, anders € 75,00 per uur

* Alle genoemde prijzen zijn excl. BTW en uitsluitend van toepassing op horecabedrijven.

Neem eens contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen!

 

“Gemiddeld genomen spendeert een ‘engaged-fan’ 50 euro per jaar meer aan producten waarvan zij fan zijn op Facebook, dan mensen die geen ‘fan’ zijn.”