Horeca  Social Support

Belevingsbureau TESSON geeft uw bedrijf een sociaal gezicht!

In een wereld die steeds verder digitaliseert, zijn uw afnemers, maar zelfs ook leveranciers, steeds vaker te vinden op sociale media. Verbonden met elkaar door allerlei sociale profielen, bijvoorbeeld:

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn

Belevingsbureau TESSON helpt uw bedrijf te profileren te midden van alle concurrenten.

Door deze sociale mediakanalen te benutten valt er vaak veel winst te behalen.
Lees meer over wat Belevingsbureau TESSON kan doen of klik hier om direct contact op te nemen.

Belevingsbureau TESSON beheert de sociale media presentatie van verschillende bedrijven in diverse branches. Echter is Belevingsbureau TESSON gespecialiseerd in horecabedrijven.
Wel kunt u contact met ons opnemen om u een goede referentie aan te bevelen.

 

Een sociale beleving bij uw bedrijf

Juist horecabedrijven kunnen veel baat hebben bij een goede sociale strategie. Belevingsbureau TESSON heeft jarenlange ervaring met social media voor horecabedrijven en kan daardoor een perfecte strategie ontwikkelen.

Een snelle schets van onze strategie:

  1. Situatie analyse
  2. Doelstellingen
  3. Doelgroepbepaling
  4. Opstellen van strategie incl. promoties

Doordat Belevingsbureau TESSON zich specifiek richt op uw doelgroep komt uw boodschap bij mensen die daadwerkelijk interessant voor u zijn. Deze specifieke benadering zorgt voor een hogere conversie(het daadwerkelijk creëren van omzet) van uw gasten.
Daarnaast is dit een laagdrempelige manier om van uw gasten te horen wat ze willen, waardoor u gemakkelijk kunt inspelen op de wensen van uw bezoekers

Belevingsbureau TESSON biedt speciale acties op dagen dat uw bezoekersaantal een boost kan gebruiken, zet uw menukaart en periodieke acties online en maken reserveren via Facebook mogelijk. Belevingsbureau TESSON doet alles voor u en komt periodiek langs om de strategie te bespreken.

Belevingsbureau TESSON beheert sociale media voor alle soorten horecabedrijven, van buurtcafé tot landelijke discotheken.

 

“Sociale media is niet iets wat je even doet, ook geen 10 minuten per dag. Het is er altijd, 24 uur per en 7 dagen per week.”